HOE KUN JIJ BETALEN.

Onze items  bevatten een volledige omschrijving van onze   aangeboden producten. Deze items bevatten steeds de prijs en de eventueel aangeboden korting. Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendingskosten.

Betalen kun je met - Bancontact / Mister Cash, iDEAL, PayPal, Kredietkaart.

Niet betaalde bestellingen worden na 4 (vier) dagen automatisch geannuleerd door de verkoper.

Elke klacht betreffende een betaling dient, om ontvankelijk te zijn, gedetailleerd bij getekende brief of email te worden geformuleerd binnen de 5 (vijf) dagen na ontvangst van de bestelling.

Bestellingen die zijn betaald met een kadobon worden nooit in cash terug uitbetaald bij een eventuele retour. Er zal dan  een nieuwe kadobon aangemaakt worden. Kiest jij voor je bestelling te laten verzenden, versturen wij het zo snel mogelijk. Levertermijn is 2-3 werkdagen, max 5 dagen naargelang weekends of feestdagen.

Wij werken enkel met B -post. Bij elke verzending zal er een track&trace code worden doorgestuurd via e-mail, zodat u perfect kan volgen waar uw product zich bevindt.

KOM JIJ HET LIEVER OPHALEN .

Altijd welkom in HET SALON
KAPELLENSTEENWEG 396
2920 KALMTHOUT

U kan ook kiezen om uw product op te halen. Onze kapperszaak Het Salon te Kalmthout is elke dag open van 8u30 tot 17u30, zaterdag van 8u tot 15 u. woe en zaterdag zijn we gesloten.  Wil je liever komen passen en reserveer jij jouw item, zullen we dit 3 dagen reserveren voor je. Kom je jouw favoriete item  niet in deze 3 dagen halen of passen dan  leggen wij het terug in de winkel. In onze winkel hangt 50% van onze collectie. De betaling kan ter plaatse gebeuren met de bancontact app, bancotact, mastercard of cash.

WAT JAMMER…WIL JIJ JOU ITEM RETOURNEREN.

In het kader van de verkoop op afstand aan consumenten die binnen het toepassingsgebied vallen van de Wet van 6 april 2010 heeft de consument het recht aan de verkoper mee te delen dat hij of zij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14  (veertien) werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering.

Natuurlijk willen wij dat je volledig tevreden bent over jouw aankoop en streven naar de beste service. Ons CRUSH –TEAM zal de geretourneerde items controleren

Wat zijn onze voorwaarden om te RETOURNEREN. Binnen de 14 dagen je item terug te sturen.in originele staat en originele verpakking. Zonder parfum of make-up resten. Met het originele ticket en met originele sluiting. Retournota invullen en originele orderbevestiging bij in de retour steken.

Gebeurd dit niet kunnen wij helaas niet overgaan tot terug betaling. Als dit wel allemaal netjes gebeurd zullen wij overgaan tot betaling binnen de 14 dagen. Als de items gratis zijn verzonden zullen de portkosten wel van het bedrag af getrokken worden.

Stuur jij toch je favoriete item terug maar veel te laat. Helaas gaan wij dan niet  over tot terug betaling. Deze stuks kun jij wel terug komen ophalen in onze zaak .Ook sturen wij deze niet naar jou terug.

Ongefrankeerde retourneringen zullen niet worden aangenomen. Wegens hygiënische redenen kunnen oorbellen of zonnen brillen niet worden teruggenomen.

Items aangekocht tijdens een sales periode komen niet in aanmerking voor retour. CRUSH zal, indien u toch overgaat tot een retour, niet overgaan tot een terugbetaling.

Aangezien gratis verzending is voorzien, en u de items retour stuurt en zo onder het bedrag van €75 (vijvenzeventig) zit, zullen verzendingskosten worden afgetrokken van het terug te storten bedrag. Dit gaat over een vast bedrag van €6,50(zeseurovijftig).

Als klant maak je zelf een retour label aan bij B-POST en verzend je het op eigen kosten naar.

HET SALON BVBA
TAV CRUSH
KAPELLENSTEENWEG 396
2920 KALMTHOUT
MAILADRES –

VERGEET ZEKER JE ORDERBEVESTIGING NIET IN DE ZAK TE STEKEN 😉

Vermeld ons e-mailadres op je retour label (als je het aanmaakt op de computer) zodat wij op de hoogte wordt gesteld van je retour.